Zde najdete stručný přehled služeb, které v rámci veletrhu nabízíme. Veletrhu se můžete zúčastnit, jako aktivní vystavovatel se stánkem, nebo využít jiné služby, bez nutnosti objednání stánku.
Pokud chcete podrobný popis služeb, nebo chcete znát technické parametry stánků najdete je ZDE.
Ceny jednotlivých služeb vám rád sdělí manažer veletrhu David Hibler
Prezentace na stánku spočívá v možnosti celodenního kontaktu s návštěvníky veletrhu. Součástí služby je umístění vašeho loga na webu veletrhu karieraplus.vsb.cz s linkem na www stránku dle vašeho přání. V omezené kapacitě nabízíme zvýhodněné umístění stánku na „náměstíčku“, v blízkosti hlavních partnerů veletrhu. Z organizačních důvodů neumožňujeme vystavovat ve vlastních stáncích. Vybírat můžete ze tří typů stánků. K dispozici dostanete asistenta nebo asistentku z řad našich studentů.
Vybavení a podobu stánků naleznete v technických parametrech stánků. Ke stažení: Technické parametry stánků
Individuální setkání/prezentace vystavovatelů se konají v místnosti pro cca 90 osob. Místnost je vybavena plátnem, počítačem, dataprojektorem a zvukovým zařízením. Můžete se detailně představit návštěvníkům veletrhu pomocí prezentace, či workshopu. Délka prezentace je 15 minut. Součástí služby je i uvedení názvu firmy v programu a na webu veletrhu. Počet míst je omezený pro 7 zaměstnavatelů.
Forma rychlých pohovorů se studenty, na které se studenti předem registrují. Speed dating se koná ve vymezených prostorech mimo ruch veletrhu. Na každý pohovor máte 15 minut a můžete stihnout až 8 pohovorů se studenty. Studenty můžete oslovit s konkrétními nabídkami spolupráce nebo možností jiné spolupráce.
Katalog obsahuje kreativní strany firem s nabídkou pro studenty a absolventy VŠ ve velikostech 2xA4, 1xA4 a 1/2 A4. Náklad katalogu je 2 000 ks. Katalog rozdáváme v den veletrhu všem jeho návštěvníkům. Po skončení veletrhu nabízíme katalogy ve stojanech umístěných v budovách univerzity. Jsou tak studentům k dispozici celý akademický rok.Ukázka: Katalog
ZÍSKEJTE DALŠÍ VÝSTAVNÍ MÍSTO „ZA HUBIČKU“
Možnost vystavení exponátu (automobil, stavební stroj apod.) ve venkovních prostorech veletrhu. Máte možnost
ukázat návštěvníkům co děláte a s čím děláte.
Doporučujeme službu konzultovat s manažerem veletrhu.
Do 8. 1. 2025, nebo do vyprodání lze objednávat většinu služeb. Pokud na vás nezbyl stánek, nezoufejte. Lze využít třeba prostoru v katalogu.
Do 17. 1. 2025 budete také muset dodat grafické podklady pro Katalog zaměstnavatelů. Dodejte také logo a název firmy, kterými se budete prezentovat.
Do 28. 2. 2025 dodejte 15minutovou prezentaci v rámci spřednášky pro návštěvníky.
Nebojte, spolu zvládneme vše. V průběhu příprav veletrhu vám průběžně zašleme cca tři e-maily s aktuálními informacemi a požadavky. Navíc, po celou dobu vám budu k dispozici na telefonu já, David Hibler. Jen vás požádám o jedno - o dodržování termínů. Jednotlivé úkony jsou časově návazné a opoždění jednoho bude znamenat skluz druhého. Zpožděním spustíte řetězovou reakci posunů termínů a hlavně mnoho bezesných nocí všech organizátorů. Domino si můžeme zahrát osobně :).